دنیای دیجیتال
 
درباره وبلاگ


خوش آمدید
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 14
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 23201
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

دنیای ماشینهای اداری
سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, :: 21:23 ::  نويسنده : وحید روحانی

حرکت از دنیای آنالوگ به دنیای پر امکانات دیجیتال در تمام زمینه های زندگی تحولات زیادی ایجاد کرده است , ماشینهای اداری از این موله مستثنی نبوده و دستخوش تغییرات بسیار کارآمد و سودمندی شده است. در گذشته برای انجام هر یک از کارهای پرینت ,کپی,فکس , اسکن نیاز به برد الکترونیکی و تجهیزات اختیاری مجزایی بود ولی امروزه تمام این کارها توسط یک برد الکترونیکی یکپارچه انجام می گیرد که از تکنولوژی e-BRIDGE استفاده می کند. در واقع تکنولوژی e-BRIDGE امکانی است که به وسیله آن کارهای پرینت ,کپی ,فکس و اسکن را می توان توسط یک برد الکترونیکی با یک ریزپردازنده انجام داد, علاوه بر این تکنولوژی e-BRIDGE دارای مزایای زیر می باشد:

1- سرویس از راه دور

2-نرم افزارهای کاربردی تحت شبکه (Top Access )

3-فکس اینترنتی

4-سازگار بودن با پروتکل های شبکه از قبیل:FTP-Ether Talk-IPX/SPX-IP

5-شبکه های بیسیم ( Bluetooth و Wireless LAN )

6-ارتباط مستقیم با حافظه های USB

7-کنترل از راه دور دستگاه

بدین ترتیب با تهیه یک دستگاه چند منظوره دیجیتال با قابلیتهای ذکر شده می توان به نیازهای گسترده امروزی پاسخ داد و با توجه به امکان دسترسی از راه دور , مطمئن بود که یک دستگاه تمام نیازهای یک محیط تجاری را برآوده میسازد.بنابراین استفاده از دستگاه های مجهز به این تکنولوژی این امکان را به مصرف کننده میدهد که ضمن صرفه جویی در وقت , هزینه , فضای اداری و غیره کلیه نیاز های خود نظیر مدیریت اسناد , بایگانی الکترونیکی ,فکس اینترنتی فکس معمولی , اسکن , کپی و پرینت را تنها توسط یک دستگاه چند منظوره دیجیتال برطرف سازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای ماشینهای اداری و آدرس vahid858.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.